Härlig sommar dag med familjen...

Här kommer ett gäng härliga bilder från dagen med familjen samlad...

Vi vaknade till en härligt solig dag och när vi satt ute i solen kom vi på att nu
ska vi sätta upp poolen som vi köpte för länge sedan ...



Under eftermiddagen så såg våran termometer ut så här ,vi trodde inte det
var sant så det var bara att ta fram kameran ...



Senare på eftermiddan - kvällen kom vi på att vi skulle ta en tur med båten
på Letälven som är så vacker....


Det blev en skaplig gädda som Kent tog upp...

Sedan på kvällskvisten så kom vi hem och hade en trevlig familje kväll...
Hundarna var med ute i trädgården så klart.....



Kent och Simon spelade kubb mot Nina och Rikard.....



Poolen börjar att bli fylld , lite kvar ännu....



När de övriga spelade så ställde jag mig vid grillen för det började knorra i
magen efter en lång dag....



Kvällen lägger sig över sirbo och dessa  vackra bilder fick jag då.....




Ser ni den lilla lilla banan månen ??

Summeringen blir att vi har haft en helt underbar dag tillsammans och nu
väntar en gooo säng och många timmars sömn....

Kommentarer
Postat av: Nina

och förävrigt erre inte en blöja ja har på mig som det ser ut som på vissa kort utan kortbyxor som är uppvikta! :D hahah xD , du la in bilden på dig iaf! :D goood! :) <3

2009-06-27 @ 23:54:15
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Nina

Jag såg allt vad du hade gjort innan jag la ut bilderna men ja ja jag sjönk och tog med DEN bilden..

2009-06-28 @ 11:34:07
Postat av: Anki

Vilken härlig dag!!!! Underbart med pool!!!!!

Jag jobbar som bara den så jag har inte ens hunnit stanna och prata....typ inte med nån....Jobbar 15 dar och är ledig 2, skrev 14 på min blogg men kom på idag att jag missat en....känns man lever i värmen.

Kramelikram

2009-06-29 @ 15:48:09
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: svar till Anki

Ja det kan jag tänka mig det är som för Nina ,bara jobb jobb jobb , men det kommer stunder det blir bättre..kram

2009-06-29 @ 16:03:15
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback