Midsommar dagen...

Trevlig fortsättning på er.....
Det har regnat en hel del i natt , hörde hur det regnade på plåt taket långt in på små timmarna.
Nu verkar det vara uppehåll i alla fall men det skulle inte förvåna mig om det kommer mer regn för det är svart på himlen .
Vad som händer i dag vet jag inte riktigt men brosan skulle höra av sig på förmiddan för Simon skulle med och kolla när de kör bilarna i en grusgrop han ser verkligen fram emot det .
Sedan blir det att försöka hitta Ricke någonstans hans telefon la av i går kväll så jag har ingen koll på vart han är och när han vill bli hämtad riktigt.
Känns inte riktigt bra inte men det är bara att vänta tills han hör av sig.
Nej nu blir det mer kaffe i magen känner jag sen måste jag kolla så Nina har klivit upp ur sängen för hon ska iväg och jobba här snart så det är ingen rast och ro inte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback