Midsommar kvällen...

En trevlig dag börjar gå mot sitt slut men lika glad för det är jag ändå , Mikael är här och leker med Simon en stund och så talade han om att Josse är hos dem och är skaplig på benen och då blir jag såååå himla glad så det är inte sant .
Hoppas hon har en trevlig kväll där borta runt hörnet för det önskar jag henne verkligen .
STORA VARMA KRAMAR TILL DIG TJEJEN...
Nina har jobbat i dag och så ska hon iväg och jobba i morgon med så hon , Gärnis och Emelie sitter och kollar film och har det mysigt men Ricke är ute och slarvar i degerfors så vi får se om jag ska åka in och hämta honom i natt eller inte .
Bara de sköter sig för det är säkert rush på polisen en sådan här helg så de jagar nog "små killar" som de är de där 17 åringarna , eller vad säger ni de är väl småtingar än ???
 Bror min var här och tog en fika i dag så Simon ska med honom och en kompis till brosan när de ska köra räser bilar i en grus grop i morgon och ni ska bara veta vad han längtar och går och tittar på klockan för att få gå och lägga sig så det blir morgon mycket snabbare som han säger.
De barna de barna , stora starka gubbar blir som barn på nytt när det blir tal om snabba bilar ..
Nej nu ska jag fortsätta att fira midsommar ett tag till sedan blir det att sova några timmar innan jag eventuellt ska ta en sväng till degerfors för att hämta Ricke .
Så god fortsättning på en trevlig dag..

Kommentarer
Postat av: Nina

Järniiis stavas med J & tre stycken i ;)<3

2009-06-20 @ 00:37:25
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Nina : Ja ja det ordnar sig nog ska du se...

2009-06-20 @ 09:08:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: josefine

ni är såå fruktansvärt goa ska ni veta!

Och TACK så jätte mkt för chokladen! jag vart alldeles glad i hjärtat:)

ni är så fruktansvärt snälla! jag kommer snart o hälsar på ska ni veta!:) kram på re

2009-06-20 @ 10:23:14
URL: http://jossebula.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Josse :Du är värd all choklad i värden och du är hjärtligt välkommen ALLTID till oss..kramis

2009-06-20 @ 11:26:40
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback