Idee rik....

I dag är det Måndag och det är utlovat att nu ska sommar värmen komma och så här på morgonen ser det väldigt lovande ut  . Men vi får väl se det kan ändra sig snabbt .

I dag så har jag lite trädgårds arbete som skulle behövas göras och sen har vi vandrarhemslägenheterna som ska ses över så nog finns det något att göra alltid .

Simon verkade förkyld i går så vi får väl se vad det leder till det kan vara att han är slut sedan övernattningen hos Calle också för han var på extremt dåligt humör i går kväll .

Segeryran sedan igår sitter fortfarande kvar i kroppen och man känner sig otroligt glad för det .
Det är något man kan leva länge på .

Hur går det i mitt växthus då ? Jo det finns jätte många små pytisar till kiwi som hänger och dinglar i plantan det ska bli så spännande att se när de blir färdiga och vi får hoppas att de är goda också , jag ska ta lite bild bevis och lägga ut på bloggen sedan . Det är lika dant med vindruvan den har växt ut på taket till och med så den stor trivs och det finns många vindruvs klasar på den också .
Tomat plantorna har inte satt fart ordentligt än men det brukar bara säga pang så är de på gång också , jag ska tillföra lite näring i vattningen i dag så kanske det blir bättre .

Jag har sovit dåligt i natt så huvet värker som attan i dag , jag hade så kallat myrkryp i benen . Väldigt otrevligt när man ska försöka att sova det är stört omöjligt och sedan har det värkt i både rygg och nacke , det känns som jag har svulnat upp runt nack kottorna men men det är bara att stå ut .

Jag har ju en förväxt damm i trädgården som jag skulle behöva att göra om och det finns många ideer i huvet för det men jag har svårt att bestämma mig hur jag ska göra . Det kanske skulle vara en bra idee att göra en ritning som jag har tänkt mig hur jag vill ha det för då kan man ju göra ändringar på pappret först tills man blir nöjd , skulle vilja ha något annorlunda för det är alltid roligt med något annat som sticker ut lite .
Men vi får väl se vad det blir .
Nej nu åker papper och penna fram för ideerna bara växer tror jag ...
Jag återkommer med en fortsättning om det .....

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahahaha, den ligger så fint i min mobil...den ska jag spara tills jag VERKLIGEN behöver den;)



Tack, ha en bra dag du med!!!!!

Kramar

2009-06-22 @ 08:37:01
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback