Hopp om livet måste man ha...

Fortfarande hopp om livet eller vad man ska säga.
Den så kallade dunder medicinen började faktiskt att ge lite utdelning i går eftermiddag men då kom det även en enorm huvudvärk också så när det var dags för kvälls dosen så värkte huvudet så enormt att jag struntade i att ta den och vad händer då joo i natt vid två tiden så var det kört igen så då fick jag ta den dosen då istället så det blir lite som att börja om från början men men det är inget att göra något åt utan bara att bita i det sura äpplet.
Det är ju tur att man är så pass bra i huvudet så att man läser om vad man stoppar i sig för mediciner för när jag hade varit ute på nätet och läst på lite grann så fick jag se att den medicinen får under inga omständigheter delas eller tuggas för då var det lika med dödsfara för då utsöndras den för snabbt och det skulle leda till hjärtstopp och andningsstopp så tack och lov så fick jag se det innan jag stoppade den i munnen.
Lite bättre info från läkarna borde det vara när de skriver ut en sådan pass farlig medicin som den tydligen är ,visst han varnade för att det inte var en vanlig värktablett men inte något om hur jag skulle ta den så det är ett litet minus i kanten för den UNGA ortopedläkaren ,men han rådfrågade faktiskt bakjouren så då skulle ju den ha kunnat ge info om att man skulle tänka sig för.
Jag börjar att bli enormt trött på denna värk nu så det vorre en befrielse om den kunde ta och ge sig lite nu.
Men som man säger den som lever får se.
Och jag vill en en gång tacka alla som står vid min sida och gör så att jag orkar med detta för utan er så hade jag nog givit upp för länge sedan så TACK till både familjen och vännerna som finns där för mig.

Nog om det nu går vi till något som är mer än nog så mysigt och det är Ninas lilla kattunge som är hur härlig som helst men hon har inte givit den något namn ännu så ni får gå in och rösta på hennes blogg så kraken får bli döpt någon gång.

Några planer för vad som ska hända under dagen det har jag inte utan vi får se vad som händer det kanske blir att ligga på soffan och det är inte någon höjdare men vi får hoppas att jag kommer orka hitta på något nyttigt i alla fall.
Vi ses lite senare gott folk...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback