Onsdag och vaccin frågan är hur het som bara den...

Ja den stora frågan som diskuteras just nu är det här med att finns det vaccin kvar eller inte.
Hur var det för någon vecka sen ? Jo då var frågan om du skulle ta den eller inte.

Kraftig brist i Norrbotten – inga problem i Örebro

Men jag ställer mig fortfarande väldigt mycket NEJ TACK inget ska pumpas in i mig inte ,jag vet inte om det är rätt eller fel men personligen kommer jag inte att ta den och mina barn då ? Jo de älsta har själva fått avgöra om de vill ha den och de har även dom sagt NEJ.
Och våran lilla snuttis Simpan får faktiskt gå under mammas beslut att inte ta den sen får väl tiden avgöra om det är bra eller dåligt.
Jag tycker att det är lite hysterie just nu men men det blir väl så.

Nej nu lämnar vi det och går in på något annat.
I dag när jag vaknade så hade jag en sån där sprudlande känsla att här ska städas men det är inte säkert att den håller i sig hela dagen men man får smida medans järnet är varmt.
Men en liten varnings klocka klämtar i mitt öra för jag har en motstånds känsla i ryggen och när den kommer så finns det stor risk att värken kommer gå ut i benet så man får ta det lite försiktigt i dag.

Nehej ni det var inte heller något trevligt att prata om så vad ska vi hitta på nu då ?
Jag har något som glädjer mig och det är att min rara lilla Nina och hennes tjej gäng har ju faktiskt ett UF företag att de annordnar barn kalas åt folk och nu har de fått två bokningar och allt ser ut att gå strållande och det är ju skitkul för det verkar som att det var en helt otroligt bra idee som de kom på så jag misstänker att de kommer att få fullt upp här under vintern ,men tjejerna är så duktiga för jag har sett hur de lägger upp allt och det mina vänner är en tio poängare för de är 100  procent seriösa och det är bra.
De har ju en egen hemsida som heter Party Maja & kalas Jens så gå in och titta på den ska ni se.

Nej nu blir det att fortsätta med tvätten som ska in i skåpen ,men först blir det en god kopp kaffe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback