Sjuk åter igen eller..

Ja inget blev som det var tänkt i dag .
Simon var väldigt glad och uppåt i går så i morse gick han upp ställde sig i duschen och var allmänt piggelin när han åkte iväg till skolan men ja just det men efter två timmar ringde skolan och sa att simon var inte bra så han var tvungen att få åka hem, nu hade jag inte någon bil hemma så simons faster hämtade honom så det får jag tacka för och när han kommer var han lik blek i ansiktet och slänger ner sig på soffan sen gick det bara några minuter innan han fick spy och det gjorde han flera gånger.
Men efter en stund när han hade fått tömma magen så började det bli bättre så nu har han fått behålla det han har ätit men huvudet värker och feber har han så vi får avvakta och se vad det blir.
Han var helt enkelt inte redo för skolan ännu.
Annars har det varit som vanligt inte mycket som har hänt för det är ju lite snöigt och ostadigt så då vill min kropp inte vara med riktigt men men det är ju så på vintern så det är bara att tänka på en varm sommardag och ta det som det kommer.
Nej nu ska jag kolla runt på internet så vi ses....

Kommentarer
Postat av: Anki

Men stackars liten...Hoppas han bättrar på sej snabbt den här gången.



Kramiz

2009-11-06 @ 11:59:29
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback