Läkar besök

Har jag varit på i dag och det var ju inte något anledes än vad det har varit men jag fick bli interjuvad ,,,ja visst man känner sig som en kändis =) eller nja inte direkt kanske men det var så att innan läkarbesöket så blev jag tillfrågad om jag inte kunde tänka mig att få bli interjuvad av läkarstudenter som tydligen var väldigt färska .
Och det är ju så att man vill ju att det ska finnas läkare så en sådan grej sa jag faktiskt inte nej till för som sagt jag är ju i behov av dem så varför inte kunna ge lite tillbaka .



Så efter en tjugo minuters lång interjuv så blev det ett läkarbesök med min gamla räv till läkare =)
Eller hon kanske inte är så gammal men hon har varit min personliga läkare så länge nu så då känns hon gammal .
Det är faktiskt viktigt för mig att ha en och samma läkare för jag avskydde att behöva berätta min sjukdoms historia om och om igen vid varje läkar kontakt men jag fick strida mycket för att få ha henne vid alla mina besök men till slut fick jag dem att gå med på det .
Så i slutet av Februari så ska vi ansöka om en halvtids sjukpension för det är ju så att jag aldrig kommer att bli friskare än vad jag är i dag ,det kommer ju snarare bli tvärtom så bara att se sanningen i vitögat och acceptera .
Men det blir väl bra det med om det nu går igenom för man vet ju hur det är med försäkringskassan de kan ju vara lite bakochfram rent ut sagt ..

Våran älskade 740 som så snällt håller på att jävlas då ?? Jo det var ju inte bara ett relä utan två och på skrotten fick Kent givetvis ett felaktigt och de hade inte den färgen som vi skulle ha så det blev att beställa ett på Autoexperten och det kommer ju inte hem förens i morgon ,,,ja ja ska det jäklas så ska det .
Sen är det ju så att vi vet ju inte till 100 om bilen sen kommer att gå eller om det är något med bensinpumparna så vi får hålla alla tummar på att efter i morgon så kommer den att gå igen =)


Nej nu ska jag ta en power nap på soffan innan det är dags att börja förbereda maten ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback