Ååååå vad långt uppehåll..

..det blev helt plötsligt.
Jul och Nyår har rusat förbi i en rasande fart och min hälsa och humör har varit både upp och ner.

Nu börjar ett nytt år och nya utmaningar och allt vad det bär med sig.

I dag har Nina ,Simon och jag varit in till Öret och gjort en avhyvling på IKEA och det är ju så sällan man är där så nu har jag bestämt mig att IKEA är min nya favoaffär så det blir mer och oftare som jag ska åka dit för det är ju jäkligt billigt också faktiskt. Man kommer ju på så här i efterhand allt vad man glömde att titta efter men det ska ju bli ändring på resorna dit nu har jag bestämt så det blir att skriva upp en lista till nästa gång man kommer dit.

Vädret är upp och ner och då blir det det samma med min hälsa tyvärr men som kära bror säger det är bara att bita ihop =(

Nej nu blir det en kvällsmacka så hejs på er =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback