Måndag den 9e Januari 2012

En seg dag har det varit men nu fram emot middagen börjar jag att vakna till .
Det är ett oväder med snö på väg in över oss i eftermiddag så det ser ut att bli plogning för Kents del i natt om det stämmer vad de säger på vädret .
Men han hade en semesterdag i dag så då får han passa på att sova en stund på dagen istället så att han är pigg tills i natt .
Det är nog därför som jag har varit så seg i lederna i några dagar tror jag för det brukar kännas när det är oväder på g och det är ju väldigt konstigt tycker jag att det är så men det är det för mamma är lika känslig hon om inte ännu mer till och med så det är väl en gen som går i släktbandet tänker jag .

I kväll så ska Nina och jag ta en liten kvällspromenad har jag kommit på för det var för kallt och jag var för seg för det i morse så vi tar det i kvällningen när hon har slutat jobbet istället . Känner att jag måste komma igång för jag mår inget bra alls .
Och det ska det bli ändring på nu förhoppningsvis .
För börjar man att komma igång nu så borde det ju vara så att man kanske har hunnit att minska lite innan sommaren är här om man nu lever då ,det vet man aldrig och det är väl tur att man inte vet det .
Nej nu blir det inget mer just nu utan återkommer senare eller i morgon tjao ..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback