Lite smått och gott.....

Här kommer lite bilder sen vi var i väse.

Fiske på bryggan...





Kents bad när han var på jakt efter vårat flöte med fisk i andra ändan...



Stugans moderna brödrost....



Rilles posering....



Mys efter en lång dag.....



Simpan som poserar....



Lite smått och gott från våran lilla sommarstuga...

Ja ha ja i dag är det torsdag och vad händer jo först är det köring med Nina till Järrnis för de ska åka med hennes mamma till skolan sen är det hem och hämta Rille och Jacop för en sväng till karlskoga och vi ska även plocka upp Jonas efter vägen men de slutar nog redan efter en timma så jag får uppehålla mig i stan tills dess.
Sedan är det hem och måla lite mer på båten för sedan i eftermiddag så är det fotbolls träning för Simpan så då ska jag köra Simpan ,Oskar och Carl till degerfors och där även plocka upp Kent som då slutar jobbet.
Hmm mycket åking i dag men men.
Jag ska försöka att få lite sol på näsan i dag också för det ser ut att bli en fin dag i dag med.
Nej det var allt för stunden ses senare....

Kommentarer
Postat av: Soffie

ser ju mysigt ut! =)

2009-08-20 @ 18:20:32
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback