Genline

Hejsan har nu beställt genline för att få tag i ytterligare info om släkten men det var lite svårt att hitta innan man kommer på ordentligt hur man ska gå. Det blir lite att greja med i dag. Var på styrelsemöte med utvecklings gruppen i Åtorp i går och det är alltid lika trevligt för det är en väldig blandning av folk som sitter med där, det är väldigt olika åldrar men stämningen är alltid på topp och de äldre stjärnorna kommer hela tiden med poänger som man kan skratta gott åt. Ska snart ha årsmöte, så sedan blir det nog mer fart i gruppen på allt som ska göras och inte göras . Vill även passa på att tala om att alla är välkommna på årsmötet som är i Höglunda den 17e mars klockan 19,00 om det inte blir någon ändring. Ska häva mig ner på hela ryggen en stund jag känner mig fortfarande lite trött i dag.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja nu var det slut på sömnen hemma hos dej nu då när du nu kommer sitta och forska hela nätterna:). Jag tycker det är så kul att du/ni kommit igång med släktforskningen för det är hur kul som helst!!Å du har en fantastiskt spännande släkt.

Kramiz

2009-02-19 @ 18:09:31
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Nina

den 17 feb ? du skrev juh inlägget den 19 feb :D ?

2009-02-22 @ 21:54:02
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback