Varför

Jag sitter och försöker få fram uppgifter från länsstyrelsens hemsida över örebro och givetvis så funkar alla andra läns sidor att gå på men inte örebros där står det bara error , väldigt irriterande när man försöker och det inte går att komma in... I morgon ska vi ta en sväng hela familjen till sköllersta ( och köpa KORV i stora lass) och örebro för att ha en trivsam dag får vi hoppas men då kanske marieberg är bomb hotat så vi inte kommer in eller något liknande .. Man vet aldrig. Kent fick beskedet i dag att han får fortsätta på jobbet en månad till och det låter ju bra ( de kanske inte klarar sig utan han ) man vet aldrig hur dagen ska bli nu ett tag tycker jag , det kan svänga fort. Det är ju bra så länge det svänger åt rätt håll. Nej nu blir det att testa att komma in på länsstyrelsen igen , går det inte nu så ger jag upp för i dag. På återseende

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha, ja jag är nog lite galen jag;).

Eeeehhh bombhotat Marieberg...ja det skulle väl vara typiskt ler Kör försiktigt bara!!!!

Kram

2009-02-12 @ 21:26:07
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Jaa du Anki du får lyssna på radion och hör du några konstigheter som händer i örebro så vet du att det är bara fam. karlsson som är där

2009-02-13 @ 07:19:12

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback