Tidig morgon..

Jag tycker det är så härligt att få se dagen börja gry det är såååå underbart . Klockan är snart sex och man ser hur hela dagen ligger och väntar på att få börja.

Jag hade en hel dag i trädgården i går så det känns i leder och rygg i dag men det brukar ge sig lite när man har varit igång en stund. Och det är så att jag trivs så mycket med att vara i trädgården så det spelar ingen roll hur ont man får efteråt för det väger upp så mycket att få vara där .

I dag ska vi in och köpa lite fiske grejer för vi hade tänkt oss en fiske helg för vädret ser ju ut att hålla i sig .
Vi ska även försöka att få upp den pool vi köpte på annons och se om den fungerar som den ska för det skulle vara så härligt att ha uppe, för gör man trädgårds arbete så är det skönt att kunna kyla ner sig ibland .
Jag kommer ligga som en padda i den ..... (du vet ju Anki i våran trädgård så finns ju alla sorters grodor och vad de gör det vet man aldrig)

Vill skicka en tanke till en föredetta arbetskamrat till Kent som tyvärr gick bort i all hast , livet är bra orättvist ibland och man har svårt att hitta någon mening med vissa saker som sker men det är ju bara så att man kan inte fundera för mycket ibland utan bara se livets gång och försöka acceptera det .

Jag är överlycklig för att Josse min vän har fått komma ut ifrån sjukan ,det måste vara en skön känsla att få komma till en mer normal vardag .
Jag sitter här och inser att just nu så är jag lycklig för mycket så då är det bara att konstatera att det är helt UNDERBART och med det vill jag avsluta detta inlägg med ett STORT leende på läpparna ...

Kommentarer
Postat av: tess

Det är fock inte alltid så lätt. Har väl gått igenom lite för mycket ett tag tyvärr. Det har tagit på psyket men jag jobbar på varje dag... lite i taget.



Ja presenterna va fina... imorgon ska ja fira med lite floating och bara koppla av med familjen.



Hoppas du har de gott idag i värmen //Tess

2009-06-25 @ 12:48:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja det var riktigt kul för honom att få näta igen.



Vi har varit vid stranden hela eftermiddagen, vi har norgebesök så vi passar på att umgås lite för de reser vidare redan imorgon.



Kram kram

2009-06-25 @ 22:44:31
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Anki

Hahaha, ja grodor har du ju gott om...som knurrar hehehe

2009-06-25 @ 22:45:09
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback