Gäsp...

Sitter och laddar inför fotbollen i dag. Med kaffe så klart , mm gott.
Ser ut att vara trist väder bara och det är ju inte roligt inte . Men det går nog bra för grabbarna att spela i , de får ju inte värmeslag direkt i alla fall för det är ingen värme ute så det blir att se till att vara varmt kläd.
Jag ska snart ställa mig i en varm dusch så det blir skönt det .
I går var det ju Puben i Höglunda så det finns nog många som inte vill gå ur sängen i dag tänker jag , för min del är det faktiskt bra med dessa tillställningar det blir bara jobbigt att sitta där och de spelar med en så hög volum så det är inte klokt nej tacka vet jag tv soffan en sådan dag det är mumma det.
Det blir match resultat senare under dagen så vi ses...

Kommentarer
Postat av: josse

Om jag hade varit frisk hade jaag dragit med mig nina på puben, o hon skulle däcka så det bara sjöng om de:P haha, nej då jag skoja, men vi skulle haft riktit roligt iaf, men får bli nästa gång:P



robinsson är fina fisken, själv missa jag det:( glömde bort att de börja 8:S haha minnet du vet:P

Kram

2009-05-24 @ 09:55:00
URL: http://jossebula.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback