God morgon

Ja det är en god morgon men vädret skulle kunna vara bättre.
Min rara lilla ängel Nina är ledig i dag så det blir en väldigt kort vecka för henne , de är ju lediga både Torsdag och Fredag.
Skönt för dem.
I dag så ska Ricke spela boll igen och då får vi se hur det går denna gång , jag tror det var mot Forshaga .
Gör han en lika bra matsch som i Fredags så kommer det att vara väldigt kul att titta på och man växer ju som förälder när det går bra för barna.
Det blev aldrig någon städning i går så då får jag ta det i dag , jag var helt sanslöst trött i går och i dag verkar det som jag ska börja få hosta också så det kanske är något lurt på gång man vet aldrig.
Det brukar ju vara så att när det är helgdagar på gång så är det alltid någon i familjen som blir sjuk , konstigt men det brukar aldrig slå fel.
Simon ska ha ute gymnastik i dag och jag avundas honom inte för det ser ruggigt ut .
Nej nu blir det att gå den dagliga rundan och få upp Simon ur sin sköna sömn , det kan vara nog så svårt ibland att få honom att vakna till.

Kommentarer
Postat av: Nina

super skön vecka :D borde vara så varje vecka tycker jag (a), <3

2009-05-19 @ 09:10:47
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback