I väntans tider..

Hmm jag sitter och väntar på sopbilen för så fort den har varit här så ska tunnan på INSIDAN stacketet för jag vill INTE bli av med en till tunna till ,dessa fräcka tjuvar .
Va f-n de inte kunde låta bli våra sopor för  ...
Annars i dag så ska jag ju sitta nere i skolan mellan 15,00-18,00 och hoppas att det finns några Åtorpare som skulle kunna tänka sig att rösta till EU valet men jag misstänker att det kommer att bli en lång eftermiddag och inte vet jag vem jag får som kompis där nere heller för när jag skrev på mig på listan så var det ingen mer som hade bokat sig för onsdagen ännu så vi får väl se vem det kan bli.
Vädret i dag är väl inte så himla myssigt direkt det blåser som bara den , jag fick springa ut och ta ner tvätten för annars så hade den nog hamnat hos grannen . Och det är ju inge kul om Halvor hade kommit med våra kläder runt huvet...
Simon sitter i start gropparna för att gå till skolan så det blir att se till att han kommer iväg . Så vi ses senare.

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA jaah Lena eran soptunna är eftertraktad ;) <3

2009-05-29 @ 15:05:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback