Måndag morgon

Helt osannolikt vad himla fort dagarna går på helgen men inte på veckorna , tycker att dagarna skulle va lika långa men nej det är de inte under helgen är de dubbelt så korta. Hmm konstigt.
Och i dag ser det ut att vara mulet väder dessutom och jag som skulle vilja ha lite sol att sätta mig att gassa i ,för helgen som var så hade jag inte stunder över att sitta i solen.
Men man får ju inte alltid som man vill.
I dag har Ricke sovmorgon så jag ska skjutsa in han lite senare så han sussar och sover så skönt än men det är nu dags att få upp Simon så vi ses gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anki

Har jag inte lärt dej att sol är livsfarligt;) hihihi



kramar gumman

2009-05-18 @ 17:54:07
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback