Solig Lördag i dag...

Vaknade av att jag låg på magen och det är helt förödande för min del jag kan inte ligga på magen för min onda rygg men troligtvis så hade jag gjort det i sömnen , så jag hade några fasansfulla minuter för att få alla kotor på rätt plats när jag skulle lägga mig tillbaka, usch inget man önskar sin värst ovän någon gång.
Men vädret ser ut att bli soligt i dag , det var ju ingen höjdare i går inte .
Det kom ju skurar så det förslog i går. Men en fördel är ju att jag fick sparat regnvatten till växthuset och det är ju ett plus för då behöver vi inte bära dit något vatten på ett tag.

Ricke fick besked i går kväll att han ska vara med B-laget i dag de ska spela borta mot Ängebäck så då får vi se hur det går för vi åker givetvis dit och tittar på dem.
Hoppas det blir en vinst.
Nej nu blir det mer kaffe och vakna till ordentligt..
Kramelikram på er..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback