Tisdag

Det blev aldrig någon del 2 i går för jag hade som sakt massa energi i kroppen som skulle ut så det blev trädgårdsarbete och vandrarhemsarbete för hela slanten .
Så tiden räkte inte till riktigt .
I dag så fortsätter det nog i samma bana tror jag men vi får väl se .
Jag hade sååååån otroligt härlig eftermiddag i går . Simon hade Vicce här och de hade vattenkrig här så man satt och bara njöt av skratt och glada utrop från dem , det är så himla härligt för då vet man att de trivs och mår bra.
Det gör ju att man mår bra själv när man hör det.
Sedan tog jag ett rivöver med dammsugaren och vet ni vad min härliga gubbe gjorde då ? Jo han gjorde maten .
Anki var här och hämtade Vicces rygga som han hade glömt så vi tog en repa i växthuset och när jag kom in så var maten redan färdig så det var bara att sätta sig vid dukat bord och det var underbart gott. Gud vilken underbar gubbe jag har.
Jag somnade tidigt i går med för jag kände att det hade varit ett bra dagsverk så då somnar man som en barnunge..härligt.
Nä nu ska jag läsa andras bloggar en stund sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback