Uppdatering

Ja vad gjorde vi i går ?
Kent stog i vedhögen precis hela dagen , Nina var ute och hjälpte till ett tag och även Simon var med och bar undan .
Jag tillbringade mesta dels av dagen i växthuset för nu var det dax att plantera om en hel del.
I dag är det ju en klämdag så att säga så ungarna är lediga men Kent som går på timma han måste jobba , sorgligt ,men det  är ju så faktiskt.
I dag är det regn ute så det blir att städa lite på förmiddan i avvaktan på att det ska bli bättre väder för jag hade räknat med att gräset skulle klippas i dag.
Men det är ju så att man får inte alltid som man vill.
Nu ska jag ställa mig i duschen och även ha i en inpackning i håret efteråt så det blir lite mjukare.
Men jag kommer säkert in och skriver några rader till vad det lider...

Kommentarer
Postat av: josse

hejsan hoppsan:)

TACK för histrorien, jag hade faktiskt itne hört den;D haha,, den var rätt så jätte rolig och jag fick mig ett skratt som förgyller dagen i min säng:P



och tack för föklaringen på medicinerna, men jag kommer iaf inte förstå mig på hur man kan komma in som psykiatiker o fråga om man är deprimerad bara sådör,,, inga frågor först, utan likom rätt på,,, men som tur är blev jag av med henne ganska fort:P haha



Krama alla tillbaka, från mig på lasarettet:D

2009-05-22 @ 11:10:50
URL: http://jossebula.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback