Jag är så trött ....

Inte trött trött utan jag blir så himla nere när det börjar värka någon annanstans förutom ryggen och lederna. För en tid sedan åkte jag på flera nackspärr och nu har jag fått en otrolig värk inne i min axel och när det hela tiden jävlas och börjar värka på andra ställen så blir man så himla trött och undrar varför ,det räcker väl med den ordinarie värken som jag tampas med varje jävla dag varför ska det bli mer för ?
Ja det kan vara en jävla bra fråga men tyvärr så finns det ingen som kan ge ett svar utan det är att äta extra värktabletter och vänta och vänta och vänta på att det ska gå över men tröttheten över situationen försvinner inte så lätt.
Neej åt helvete med det och så går vi över till något annat nu har jag i alla fall fått spy ur mig lite misströstande.

Dagarna med extra barn gick hur bra som helst de har lekt och bakat bullar hämtat ved till mig och gått med på promenaderna med hundarna så jag har haft en otroligt bra hjälp när Vicce har varit här så ett STORT tack till honom för de dagarna det har bara varit roligt .
Och ett tack till Anki och Peter som jag fick en helt otroligt vacker blomma av för besväret men de ska bara veta att det har varit ett rent nöje för de har en riktigt bra grabb.

I går kväll vid halv åtta fick jag vräka i mig tabletter sedan var det bara att gå och lägga sig och försöka sova bort värken så i dag kommer det inte hända så mycket utan det blir att vara så lite rörlig som möjligt så att axelvärken släpper för vi ska ju iväg i morgon till Filipstad och övernatta för att sedan ha en heldag med fiske så det ser vi fram emot med stor förväntan.
Nej nu blir det att ta lite mer kaffe så vi ses...

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack!! Du är underbar!!!



Vi ska ha så jäkla kul imorrn så då kommer du att garva bort värken!!!

Lider med dej vännen!!!



Kramar

2009-10-29 @ 21:26:16
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback