Fredag hela veckan lång

Nää det skulle inte vara något vidare tror jag faktiskt .
I dag har jag gjort en väl gärning och putsat fönstrena på cafet så nu får vi hoppas att Petra blir glad när hon kommer hem ifrån Frankrike .
Jag ska vara lite chaffis till dottern i kväll för hon ska ut och äta med sina föredetta klasskompisar och det blir nog roligt för dem med en liten träff nu när det har gått en liten tid =)
Sedan blir det lite mer jobb för vi ska plocka ihop pannjävel i dag igen för annars får jag hålla på att fylla i påsar med pellets två gånger om dagen och det är inte kul nej nu vill vovvarna ut så hejsan =))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback