Måndag och älgjakten har startat

Och inte bryr jag mig om det för de kan allt få leva för mig men det är nog en hel del som inte håller med mig.
I dag har jag grejat med bilen och det var inte kul för det gick åt helskotta med det så nu fick vi köra upp hela styraxel till verkstaden så får vi se om det går bättre ,man blir så trött på att det inte ska gå smidigt att få ihop det grrr men men det är bara att le för det.
I morgon har jag en ledig dag och då ska jag upp till grannen och ge hans djur när han är bortrest sen blir det att försöka att få det lite städat här hemma och förhoppningsvis så kommer Rille iväg till skolan också för nu måste barna bli friska här hemma så allt kommer in i vardagen igen.
Nej nu blir det lite teve sen sängen för det gör lite ont och känns som att sängen lockar väldigt mycket i dag =))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback