Natten har varit så där

Jag vaknade flera gånger och så är det så otäckt för jag kan inte röra mig en endaste millimeter usch.
Ni som läser det här tycker väl att jag beklagar mig för mycket men det är så att jag måste bara få ur mig det för när värken är så olidlig så orkar jag inte ha det kvar inom mig så det är ju så att ni som retar er på det får sluta läsa helt enkelt.
I går kväll var det en hemsk kväll med just värken för det är inte så ofta som man får ta till tårarna men i går var en sådan kväll att det gjorde såååå förbaskat ont så tårarna sprutade ur ögonen på mig, men i dag när jag kom ur sängen så har den där tio poängaren släppt lite så nu kunde jag gå utan kryckorna så vi får väl se vart det lider under dagen.
I morgon så får vi våran "nya" soffa och två fåtöljer och det blir jäkligt najs för pappa är uppåt till Aulis i dag och tar det med sig troligtvis så det blir kul.
Nej nu blir det att diska lite så hejsan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback