Nu är det söndag den 10e i 10 år 2010

Hmm ja det är ju faktiskt så. Jag har haft sovmorgon för vi var till Karlskoga i natt och hämtade lite festglada personer =) Så snart ska jag ta tag i dagen och få något nyttigt gjort.
Vi ska ju fortsätta att greja med bilen eller rättare sagt byta hjullager och damask på drivaxel för det här med damasken hittade vi ju av en tillfällighet så det får man väl vara nöjd med att vi hittade innan det fick bli en tvåa på besiktningen.
Och det kommer säkert ta upp tid hela dagen och jag skulle även behöva fortsätta med de sista fönstren i rummet för det är två kvar och de är ju så sega att få ordning på men snart så är det äntligen klart.
Nej gott folk nu ska jag ställa mig i duschen. Ses snart igen =))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback