Hej och hå

Vad länge sedan det var man bloggade ,usch nu får vi se om jag kommer ihåg hur det var och nu har jag ju legat på latsidan med det här att stava rätt också .
Men vem faan bryr sig .
Det är ju liksom ingen som vet att jag börjat blogga igen liksom .

Ja ha ja natten har varit hemsk för detta jäkla ruskväder gör att det värker och värker och värker ,även om jag proppar i mig en masssa läkemedel så går det inte att få stopp på den där värken .
Väldigt konstigt att ruskväder kan göra så stor påverkan .
Men men det är mycket som händer i våran stora värld som man inte finner någon förklaring på direkt .

Vad ovant det känns att skriva , vi får väl se om jag kan hålla i det ett tag eller om det blir platt fall ,vem vet .
Jag skulle behöva ha ett klotterplank att skriva av mig nyu när det är så mycket onda tider som kommer för mig =(

Nej nu är klockan 06,27 och det är snart dags för Simpan att komma upp så vi kanske ses lite senare i eftermiddag kära blogg/dagbok =)

Kommentarer
Postat av: Nina

yeay äntligen en uppdatering!

2011-12-15 @ 08:17:18
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahahaha och det lyckades du se min ängel =)

2011-12-15 @ 18:00:18
Postat av: Nina

har dig på bloglovin så jag ser allt ;)

2011-12-15 @ 21:46:05
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback