Jag ser det snöar

Det var väl roligt hurra =)
Eller ? Jo det är det allt , men jag tittade på vädret i veckan som kommer och då ser det ut som att det kommer att regna bort innan Julafton . Men vi får hoppas att de har fel som de faktiskt brukar ha .

Kenta blev utring precis en minut innan klockan ringde i morse och som vanligt har det kommit mycket mer snö i Degerfors & Karlskoga . Konstigt för det är ju så nära om man tänker sig fågelvägen .
Ja det finns mycket på denna jord som man inte förstår sig på .

Måste göra en avstickare nu och gå upp och väcka min lilla älskade son Simon , han vill bli väckt klockan sex för att sen somna om i en timma och så kliver han upp straxt före sju . Vilka ideer han har ibland .
Jag kommer nog tillbaka en gång till under dagen tänker jag , men det är lite ringrostigt ännu med att uppdatera men det blir väl snart bättre förhoppningsvis , ni får ha lite överseende med stavningen =)

Kommentarer
Postat av: Soffie

du får säga till sinom att han ska göra likadant åt dej i helgen, fast du vill ha frukost på sängen med ;)

2011-12-19 @ 22:32:34
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Hahaha jaa jag får göra det =)

2011-12-20 @ 05:08:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback