Blir så arg på FB

Jag kan inte se händelser ,meddelanden inget alls kan jag ju se och då undrar man ju varför det ??
Och det går ju som sagt inte att ta reda på , jaja det kanske kommer tillbaka av sig självt.
Nu snart så har Rikard gjort sin första vecka på jobbet och jag tror att det kommer att passa honom perfekt för i går så rabblade han upp olika abbonemang / priser / olika allternativ så han har ju huvudet på skaft som faktiskt alla mina barn har för det tycker jag allt att de har en sund och härlig livsstil så det vill jag ge dem ros för i massor.
Alldeles snart så bär det av till Karlskoga för att hämta en till del till Ninas uteplats som blev jätte bra men det skulle nog bli ännu bättre med en del till så nu måste jag ta en vända och vattna blommorna innan det är dags att fara =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback