Glad Midsommar

Ja det önskar jag alla ,vänner som ovänner så får ni ha det så bra denna dag .
Undrar hur många som kommer att ge sig ut och plocka blommar och lägga under kudden ,inte jag i alla fall för jag har hittat min älskade prins och det är ju så klart Kenta som är det .
Vad händer en sådan här dag då ? Joo inte mycket faktiskt för vi ska bara vara och inte härja ista med massa överflödigt mat osv utan det blir en helt lugn dag . Och det mina vänner är väldigt skönt det med ska jag be och få tala om .
Solen skinner ute så det kommer nog att bli en vacker dag i dag men jag vaknade lite för tidigt av att det härjade och krampade i ryggen så nu ska jag faktiskt försöka att lägga ner mig på soffan ett slag så vi ses snart igen =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback