Hejsan gott folk

Det är ju snart Midsommarafton och gud vad det går fort men det är ju så härligt för i dag har det varit en varm och solig dag så solstolen har haft besök av min bak i dag .
Jag formligen älskar det varma sommar vädret åååå vad jag har njutigt i dag .
Och det är ju så att det är kanske bra om jag kan hålla mig lugn någon dag så att den förbaskade handen kan återgå till sitt gammla jag igen . Jag har ju haft en djurisk värk sedan i söndags men jag får faktiskt skyla mig själv för det är ju så att man ska stoppa maskineriet i kroppen i tid men nej ibland så har jag några horn i pannan som växer ut och så trummar det bara på lite för länge och då blir det ju så här men men någon gång så kanske man lär sig =)
I dag så har ju min älskade Rikard gjort sin första dag på jobbet och jag tror det gick ganska bra för han verkade nöjd och det är ju väldigt bra för ett jobb är både nyttigt och lärorikt så gå hemma och dra är inget allternativ inte .
Tur att mina älskade barn har båda fötterna på jorden och att de tar tag i livet .
Min minsting har varit på fotbolls skola i dag och det har även varit match mot Bråten så här på kvällskvisten så han blir lätt nattat i dag tror jag och så är det ju även fotbolls skola i morgon också men det är ju bra om de har ett intresse och kan komma ut och röra på sig .
Nej nu tror jag att det får vara bra för i dag så vi ses i morgon igen förhoppningsvis =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback