Hejsan hoppsan

Vad det kan vara tråkigt ibland.

I dag är det då den 1 Juni och ingen sol än och då vad jag kan se men jag är optimist så jag tror att solen komma skall =)
Har haft lite mycket att göra i början på denna vecka men nu känns det som att jag snart är ikapp och det är gött att veta. I eftermiddag ska jag åka till min kära mor och göra ett rivöver med snabbeldraken och damma lite , för då vet jag att kära mamma blir glad. Pappa blir allt glad han med.
I nästa vecka ska då Rille ta studenten så då blir det Balen på Onsdagen och det måste man ju åka in och titta på för han och hans bordsdam ska ju åka motorcykel fram till "röda mattan" och det är ju lite kul.
Sedan på Fredagen så blir det utgång från Skolan vid elva tror vi men den tiden är lite ovis än så det får vi se om den tien stämmer. Kul att få se honom i kostym i alla fall ,han var lite manikäng här i går och testade kläderna och han blev ju så fin sååååå, ja ja han är allt fin annars med men han blev finare =)
Varför jag är vaken så tidigt i dag då ? Joo förstår ni jag var så trött i går kväll för jag sov inget natten före så vid kvart tjugo över åtta så där så var mina ögonlock så tunga så jag gick faktiskt och ladde mig och somnade på en endaste gång ,så jag har fått sovit ut lite men tyvärr så vaknade jag av kramperna nu på morgon sidan och det är ju mindre roligt =(
Nej nu blir det att fixa lite i köket så på återseende gott folk.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback