Nu är det dagen då Simon får sommarlov

Ja nu är klass 4 avklarad för Simons del och han är glad för detta .
Efter att Nina och jag hade varit till kyrkan och tittat på Simons avslutning så åkte Rille och jag in till stan för han skulle köpa fotbollsskor och när vi svängde in i Karlskoga så fick vi se skymten av Syster Yster så hon slog en pling och bjöd oss till kaffe efter shoppandet och det säger man ju inte nej till att ha lite mys med Nicole och en riktigt blött och go dregelpuss fick moster och då blir jag ju så lycklig =)
Rille lyckades nästan direkt att hitta ett par bra skor som till och med var på rea så den satte ju väldigt bra för honom för då har han ju lite mer pengar kvar .
Nu ska jag snart ner och titta på Rilles fotbolls match för det är B-laget som möter Immetorp så vi får se hur det går ,spännande =)
Simpan är redan neråt på cykeln och förhoppningsvis så kommer goaste Nina bort en sväng och tittar på slutet i alla fall för hon jobbar ju kvällen så då blir det nog bara andra halvlek hon får se .
Det hände ju faktiskt en liten olycka som jag nästan inte orkar med och det var ju min älskade telefon som jag hade fått av min älskade familj ,den fick ju ett kvickt cola bad så den slutade ju att fungera så jag blev ju så ledsen men då fick jag tag på en ny för en billig peng på Elgiganten och kan ni tänka er att när jag kom hem så undrade Simon om han fick ta den som hade gått sönder och det fick han ju men han fick även veta att den nog kommer att krongla med att slå på och av sig lite hur som helst MEN den har fungerat över en timma nu helt felfritt =0
Det var ju faktiskt en himla tur att den inte var helt ny utan den var ju begagnad men det kändes otroligt mycket i hjärtetrakten ändå ,att man kan vara så klantig som jag uschans
Man kan tro att det går troll i huset här så det är en mycket lycklig Simon nu hahaha oj oj hur allt kan utspela sig ibland det är bra konstigt =)
Nej nu laddar vi för matchen och hoppas att Rilles skor ska göra mål i dag ,lite svårt när man är back kanske men allt är möligt INGET är omöjligt =))) Ha det bäst alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback