Söndag och regnet det faller

Ja nu har snart denna helg tagit slut och det går i rasande fart .
Vill att sommaren ska vara tre månader längre för jag älskar värmen och solen .
Men man ska inte klaga utan ta vara på tiden som är .
I dag så regnar det som sagt så jag ska försöka att få lite städning gjord men det brukar finnas så mycket annat som kommer ivägen när man ska städa men jag ska göra ett gott försök .
Jag har ju gjort färdig min recept pyramid så här kommer det en liten bild ..
Jag har även satt upp denna nya ekhylla i köket och jag blev väldigt nöjd för nu har jag ju recepten på det godaste helt i synvinkel om jag vill baka =)
Jag har även fått en liten speciall beställning av min älskade dotter på en tavla så den har jag börjat spåna på ,det är ju så roligt att måla för då kommer man liksom ifrån värken, i huvudet i alla fall för den sista tiden har värken gnagt sig in långt i kroppen och huvudet på mig .
Men jag vet ju att jag måste försöka ta mig över muren och acceptera det men det är som sagt svårt .
Jag vaknade ju i morse och hade kramp för tusende gången och det tär så på mitt psyke .
Jag försöker att hålla det så mycket som möjligt från min älskade familj men det går ju inte ibland för bägaren rinner tyvärr över många gånger men jag får försöka att hitta ett sätt att stänga det ute och komma på ett sätt att överleva för det ska gå på något sätt .
Nog om det nu blir det att gå och tvätta av sig tröttheten sedan ska här städas =)))

Kommentarer
Postat av: Soffie

Snyggt!!! :)

2011-06-19 @ 12:37:20
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Sandertindra

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-08-31 @ 08:12:12
URL: http://sandertindra.blognext.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback