Tack Nina

Det har du nog rätt i ,att jag ska börja igen för man behöver skriva va sig lite.
Nu är jag ju inne i en period som gör att jag har så där jäkla ont så i går höll jag på att svimma vid två tillfällen.
Och en så stark smärta har jag inte känt av förut utan jag brukar kunna bita ihop.
En klar fördel är ju faktiskt att det passade in väldigt bra att värken blev värre denna vecka för i dag ska jag ju till magnet röntgen så då kanske de kan se lite mer vad som händer i ryggraden när det blir så här.
Det känns faktiskt som att jag svulnar upp i ryggslutet och i den vänstra höften ner mot benet så vi får väl se vad de hittar.
Det ser ut att bli en väldigt fin dag i dag så förhoppningsvis kan man kanske sätta sig en stund i solen ,man kan ju i alla fall hoppas på det.
Klockan är nu kvart över fem och jag har varit vaken sedan tre så nu blir det att förbereda resten av familjen på att kliva upp ur sängen kanske.
Ses lite senare =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback