Fredag den 10 Februari

Hej och hå .
Promenad med Nina blev det i förmiddags och nu ska jag bara rusta undan disken sen blir det att sätta sig och måla lite på en tavla som ska levereras i helgen .
Det var min kära kusin som har beställt en tavla med texten
Dammtussarna under sängen är bara änglarnas tofflor ..
Och den teorin tror jag starkt på och det är så att jag har en hel hög med änglar i mitt sovrum =)

Sen har jag ju fått konstatera att det är ju så att man blir äldre för jag har ju haft ett par glasögon men jag har inte direkt överanvänt dem men nu ser jag liksom inte när jag sitter framför datorn så åldern tar väl ut  sin rätt ..
Nej det här går inte utan in i diskhögen och se om jag kan få se en glimt av dikbänken eventuellt =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback