Redan Söndag ....

Och snö har vi fått i natt så i morse blev vi väckta av att telefon ringde och att det var Kents jobb som ringde ut honom för plogning .
Jag hade mina aningar i går kväll för jag hade så satans ont i lederna .

I går så somnade våran kanin Stampe in och det var ju i och för sig väntat för han var ju nästan hur gammal som helst ,men givetvis är det sorgligt ändå =( R.I.P



Sen har jag varit ute på fejan och tog ner denna underbara bild som min moster har tagit och lagt ut där och det är på min mammas goding Berra



Nu blir det snart att åka till Nina för att ta en promenad i det fina vädret ..Tjao

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback