Filmkväll

Hos Nina blev det av denna kvällen helt otippat så där bara hux flux.
Trivsamt var det och filmen var bra men tyvärr så vet jag inte ens vad den heter men bra var den i alla fall.
Ja ja nu blir det nog inte mycket mer i kväll för jag har en otrolig huvudvärk och jag vet nog varför men det blir att ta en alvedon eller två och krypa ner i sängen och hoppas att morgondagen blir en bra dag med lååång sovmorgon och förhoppningsvis att man kommer igång med promenader kanske .. Nina sporar mig så blir det nog bra .. tur jag har dig du Nina annars skulle det nog inte vara mycket med en är det värsta =(
Ny dag i morgon och med det nya möjligheter =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror filmen hette cinderella story x) tack för en mysig kväll! Kommer och knackar på vid 8 så se till att ha springskorna klara ;) haha

2012-01-06 @ 00:12:10
Postat av: Evalena

Hahahahaha det tror jag vad jag vill på =)

2012-01-06 @ 07:01:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback