Sjuk..

Hej och hå i går kom älskade Simon hem ifrån skolan och slängde ner sig på soffan direkt för han mådde inget bra alls och visst hade han rätt om det för jag tog febern på honom och den visade 39,4 .
Det blev ingen skola för honom inte ..
Jag och Nina tog en repa på barkbanan i dag med och nu börjar träningsvärken att komma och jag som trodde att jag inte skulle få någon och tji fick jag , har svårt att ta mig fram ordentligt för det värker i varje led just nu =)
Men bara att ge sig på det igen om jag nu kan gå i morgon vill säga ..

I dag så är Rikard iväg och jobbar på fritids och det är ju kul att han får lite tider ,det är ju aldrig fel med lite inkomst för honom och speciellt när han har planer på att flytta till Kina =)

Nej nu blir det teven en stund ..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback