Hu vad ruggigt

I dag är det inte någon värme inte det är svin kallt ute och ruggigt inne så det blev att tända i pannan en stund.
I och med vädret så ska jag faktiskt sätta mig och släkt forska för det är mycket nytt som jag behöver få ut på bloggen om forskningen så jag bestämde mig för att forska på förmiddan sedan kommer jag lägga ut nytt material i kväll på bloggen .
I går var vi och hämtade en pool som vi ska ha till sommaren och plaska i det blir skönt det men nu får vi hoppas att det blir fin sommar också och inte att det ska regna hela tiden , men men det får vi väl se vad det blir.
Jag har en faslig huvudvärk i dag så jag ska försöka trycka i mig lite alvedon får vi se om det inte kan bli bättre men det värsta är att alvedon inte brukar hjälpa.
Nej nu blir det att forska så vi ses.

Kommentarer
Postat av: Anki

Mmmm,om du till sommarn hör nåt som surrar....är det bara jag som i er fina pool kurrar. hihi



Har du provat att ta en alvedon och en Ipren...det ska funka bättre säger de lärde. Krya på dej vännen!!!!!



Kraaaam

2009-04-21 @ 17:13:16
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : Då är det inte grodorna man hör utan Anki som "knurrar"

2009-04-22 @ 05:35:53
Postat av: Anki

Hahaha...ja kanske det ja...sååååå kul kan jag kanske ha det till och med.....men inte får jag låna er pool då va??HEHEEEEHEEE asgarvar

2009-04-23 @ 21:33:56
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback