Bloggandet...

Ja jag har gått och funderat med det här att blogga och har nu bestämt mig för att troligtvis döda bloggen.
Jag känner att jag inte har något mer att ge och mina tankar och åsikter kommer jag att ha för mig själv.
Det är ju så att jag har haft en plattform att stå på och nu har den dragits undan för mig och då är det lite svårt att hitta det positiva att skriva om och man får en känsla av att det finns alltid folk där ute som vill sticka kniven i ryggen på en och det vill jag försöka att undvika så därför kommer jag att ta semester här ifrån för när man lämnar ut sig så finns det alltid dem som inte vill att du ska stå upp utan det finns de där som vill sparka på dig när du ligger och det orkar inte jag ta just nu när det händer så mycket negativt så jag vill med detta tacka för den respons som jag har fått av mina goda vänner och de uppmuntrande orden som ni alltid har givit mig.
Men jag har kommit till den fasen nu att det får vara nog nu så jag kommer att skriva av mig i en dagbok istället som ingen annan kan läsa och vända mina egna ord och tankar emot mig.
Så ni där ute i bloggvärlden ni får ha det gott och jag kommer alltid dyka upp i någras blogg kommentarer för jag har några stycken som gör mig varm i hjärtat och de kommer jag fortsätta att kommentera även om jag själv känner att det är nog så ni får ha det och snart är det jul och allt vad det innebär och det blev bra till sist ändå.

Kommentarer
Postat av: Soffie

Tråkigt att folk ska lägga sig i på fel sätt, som de verkar ha blitt nu... Men gammal hederlig dagbok med blad och allt är inte så dumt att skriva i de heller älskade syster-yster.

Syns till jul, kram på dej!

2009-12-21 @ 13:46:47
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Anki

Men shit vad har hänt??

Det finns alltid idioter, det kommer det alltid att finnas tyvärr=(...Jag kommer att sakna din blogg, läser den jämt vet du...gillar den...OCH Dej!!



Finns det folk som vänder det du skriver mot dej så är det ett bra beslut att sluta blogga.



Kramar på dej vännen

2009-12-21 @ 21:31:23
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback