Vinterlikt och fredagsmys..

Ja då var det fredag och jag har haft en orolig natt med rygg- och nackvärk.
Jag ligger så obekvämt på nätterna så det är inte sant , jag vaknar till flera gånger och får vrida mig runt som en annan markatta natte tid.
Men men hur är det man säger "inget att göra åt" tyvärr.

Idag så ska gubben min iväg på jul bord så han får en afton med god jul mat ,det är de värda när de har jobbat och slitit.

Jag ska försöka att få det lite fredags snyggt här hemma i dag så dammsugaren ska rulla och gå här lite så får vi se om man kan få lite jul stämning så här fram emot andra advent.
Än och då så har man inte kunnat känna att det snart är jul och allt vad det innebär.
Men det har blivit så de sista åren att det är så milt och blaskigt så man får inte in den rätta känslan förens långt senare.

Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet så vi ses gott folk...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback