Vackert väder

Det ser ut att bli vackert väder i dag solen tittar fram lite grann. Nu har jag tagit en dust med telia och tydligen så vet de inte vad det är för månad i dag någon gång, man behöver nog inte ha något iq alls för att jobba på telia tydligen... Pratade med Nina förrut så de hade det bra i strömstad men hade väl lite träningsvärk sedan i går när de gick runt med tunga väskor och inte hittade stugan , men annars verkade allt bra med dem. Synd att de inte kan blogga något när de är där det hade varit roligt. Simon försökte lära mig att spela gitar hero på wii spelet och det var väldigt svårt det ser så enkelt ut när ungarna spelar men jag fick inte ihop det alls . Jag har nog ingen takt känsla överhuvud taget.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback