Gäsp....

Har i dag haft en liten sovmorgon men den fick jag tillbringa på soffan för i går när vi skulle sova så var det en ivinerlig hosta jag hade så till slut så fick jag gå upp och lägga mig på soffan för jag ville inte hålla Kent och Simon vakna med den.
Jag somnade till slut så nu har jag då sovit lite längre än vanligt och det har ju gett mig huvudvärk i stället men det kanske ger sig fram emot dan.

I dag så är det regnigt ute och jag som fick fram den stora stegen i går för att jag tänkte få tag i de där goa röda körsbären som sitter mycket högre upp men jag får avvakta till det har slutat regna.

Simon var fortfarande öm på handen i går kväll men det var ju en himmla tur att det inte gick håll när Bella bet honom.
Jag fattar inte riktigt vad det tog åt henne man har ju inte sett något sådant förut.
Men det kanske är som med människor att de kan få hjärnsläpp ibland.

Jag har inte bestämt vad dagen har att ge i dag ännu och det får väl bli vad det blir så att säga.

Kent gjorde två timmar övertid i går så vi får hoppas att han kommer hem i tid i dag för annars blir det bara äta och duscha och sova för honom och de behöver allt ha lite fritid på kvällen så att de får varva ner från dagens arbete så vi får hoppas att han inte behöver jobba över.

Nä nu blir det mer kaffe och en dusch så att man vaknar till ordentligt.....

Kommentarer
Postat av: Anki

Jösses vad skönt det gick bra med handen på honom...



Hoppas du inte håller på och bli förkyld vännen...drick honungsvatten:)



Hoppas ni får en skön dag, synd det blev ändrade planer med Vicce och Simon men jag tror farmor vill hitta på lite saker med Vicce när hon är här, de ses inte överdrivet ofta.



Kramar till dej!!

2009-07-30 @ 11:49:59
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback