Helt sjukt...

Blir så himla trött när kroppen helt ballar ur , usch .
Det värker som tandvärk i varenda led i kroppen så man blir så förbaskad . Medicinen har jag ökat på till max och inget händer förutom att man blir helt borta i huvet i ställe.
Och ingen läkare får man tag på heller för det finns inga telefon tider kvar , annars skulle jag ha kunnat rådfråga hur och när jag ska öka på medicineringen men nej nej ingen kontakt om du inte är döende tydligen ...grrrr..man ska kunna behandla sig själv tydligen men det är tur att jag har en morsa som har erfarenhet och kan hjälpa mig med det.
Nej jag får återkomma en annan dag för i dag är det inget bra inte...

Kommentarer
Postat av: Anki

Lider med dej såååååååå himla mycket vännen!!! Önskar så att du fick vara pigg i kroppen....Du är en guldklimp kämpen!!!

Kramar

2009-06-22 @ 18:57:54
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : Tydligen så tycker han där uppe att man ska känna att man lever men ibland undrar jag vad jag har gjort honom för ont ????

2009-06-22 @ 20:27:34
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback