Host host

Tjenare gott folk , här är det fortfarande lite krassligt men det går förhoppningsvis åt rätt håll . Övervägde om simon skulle gå till skolan i dag men jag ger honom en extra dag så jag ska åka ner och hämta matte boken bland annat och så får han sitta i lugn och ro med den hemma i dag så får vi se hur han är i morgon. Nina är heller inte bra än men hon tog med sig host dämpande till skolan .
I dag ska jag städa och lägga nya lakan i sängen det är sååå gött när man får nya lakan . Skulle behöva ta ett tag med fönstren också för guuud vad de är skitiga , helt otroligt men vi får väl se vad det blir för temp ute om det går eller inte.
Jag tycker ni ska gå in på syrrans blogg och se på några underbara bilder på deras ena katt , länken finns på min sida , helt otroligt gulliga bilder . Katten ser ut att vara i himelriket helt klart .
Nej nu blir det att köra igång så man får något gjort i dag så på återseende.

Kommentarer
Postat av: soffie

min bok ja.. jag har inte kunna fortsatt på den på ett tag för min stora klumpdator har inte blivit inkopplad här i huset än. Så de projektet får återkomma senare. (den här helgen har vi haft ett annat projekt, måla hallen. blir jättebra!) kram

2009-03-30 @ 11:09:06
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Nina

du får göra kladdkaka tills jag kommer hem ;) ? <3

2009-03-30 @ 12:04:57
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

svar till nina: vadå du får göra , är jag någon slav till dig eller....

2009-03-30 @ 13:45:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback