Hurans vad halkigt

Herre gud alltså , vi skulle åka ifrån åtorp och hem nu vid lite efter halvtio och ni ska bara veta att det är hur läskigt halkigt som helst minsta lilla man skulle styra så kändes det som bilen var uppe i luften med fram ändan , inget väglag som jag skulle vilja köra långt i inte .
Vi hade det trivsamt nere hos svärföräldrarna och spelade lite kort , till och med simon var med och han är väldigt duktig på att spela poker ska jag säga . Jag vann ett spel,stollt som attan,och svärmor vann det andra .
Nina är tillsammans med brudarna i kväll i karlskoga och jag kan tänka mig att de har det trevligt , ett livat tjej gäng som trivs med varann.
Grabben Ricke är i degerfors och kollar på fotbolls matchen med några polare och de har det nog också trevligt kan jag tänka, men de är säkert väldigt hög ljuda , hoppas inte grannarna klagar men de kanske också är intresserade av sverige matchen  får vi hoppas , man kan ju föreställa sig hur det blir om ett större gäng grabbar kommer ilag och ska se på fotboll uj uj .
I morgon ska flera spelare från 93 orna vara med b-laget på hemma match och där ibland Ricke så det blir att klä sig ordentligt den här gången och åka ner till åvallen i morgon eftermidddag. Hur kul som helst att titta på dem tycker jag.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha , ha det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback