Lång dag..

Dagen började med att jag helt plötsligt kom på att när jag hade duschat ville jag bli av med risbusken på huvet , blev sååå trött när jag såg mig i spegeln . Då drog vi iväg till Kristinehamn och jag hoppade in på nått som heter klippet , ett gäng tjejer som klipper bara dropp in för endast 100 kr kanon billigt och nöjd blev jag men när jag kom hem fick jag lite besluts ångest och tog fram saxen och kortade av lite till framtill.. att man aldrig ska bli nöjd.
Sedan drog vi vidare till storfors för svärfar var med och han ville ta bort lyktan och kransen på graven där.
När vi kom hem blev det lite smarriga franskor färska från AFFÄREN faktiskt.mums
När jag var nere och hämtade Ricke som kom med sena bussen så fick han KÖRA hem och jag överlevde..tack och lov.
Sedan tog även Nina och jag en sväng med simon som bihang i baksättet helt knäpp tyst..rädd var han kanske.
Men jag måste få säga att det gick ÖVER förväntan de klarade det extremt bra .

Mange min vän läste att du hade skickat lite hus bilder till mig men du vet jag är en lantis som storm trivs men nu har vi bestämt att adoptera dig så du får bli en ÅTORPARE.. fniss

Kommentarer
Postat av: soffie

hehe, tack gode gud att du överlevde.. och va modig simon va måste du hälsa han. jag skulle då inte våga sitta bak när hon kör =) fniss fniss

2009-03-26 @ 20:59:55
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Sofie: Hon körde kanon...

2009-03-26 @ 21:23:59
Postat av: Anki

Spännande med premiärtur! Kul att det gick bra för kidsen!!

Kramar

2009-03-26 @ 21:34:15
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi har skills vettu ;) , Skills = skicklighet , men vi vet inte vem vi har lärt oss det av :o måste vara tvn ;) , haha :D <3

2009-03-26 @ 21:38:14
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: ManGe

Haha :D Tack, jag som alltid har velat bli en Åtorpare :D kram!

2009-03-26 @ 21:54:46
URL: http://sufiemagnusson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till nina: tror du inte jag vet vad skills är va , och det är mina gener givetvis som ni har fått..ha ha

2009-03-27 @ 06:42:13
Postat av: Evalena

Svar till mange : du har väl packat för i morgon kommer vi och hämtar våran lilla dotter..

2009-03-27 @ 06:43:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback