Det kanske är så att man är dement ???

Ja du Anki det kanske är något som är så eller vad tror du ?
Det har varit en trist dag som inte blev som den borde ,nä just det Nina och jag skulle skjutsa grabbarna till fotbolls träning och när vi hade släppt av dem åkte vi ner till coop för att handla lite mat och när vi går där inne så känns det som att det är något jag har missat i dag hmmm.. man funderar sen tänds ett litet litet ljus ahha JAG HAR GLÖMT ATT ÄTA NÅGOT I DAG..just det det kanske man ska göra varje dag eller vad tror ni gott folk..hmmm..det fick bli en väldigt otäck färdig sallad från coop med otäcka bönor i ..ingen höjdare sen ringde den lilla telefonen i jack fickan ,då var det Simpan som sa så försiktigt "mamma ni kan hämta oss nu" ?? Va blir då mitt svar vad har hänt och hjärtat far ju iväg och tanken går direkt till OLYCKA men men tränings tiderna var dubbel bokade så det blev ingen träning..jaa en dag då man skulle ha varit kvar i säng halmen . Men nu blir det en god natt macka sedan ligga framför teven en stund innan jag ska ut och fara för att sedevanligt hämta lite folk som är ute på galej..
Och det brukar även dyka upp lite extra körningar när man åker också och jag kan ju inte med det där att säga nej hur jäkla trött man än är..

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha...ja vi börjar ju få åldern inne till lite lightdemens=). Nej, såklart vi inte har, vi är unga, fräscha, snygga, smala och framför allt världens bästa i alla kategorier!!



Kramar

2009-10-24 @ 16:04:01
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback