Nu är det över....

Ja nu var begravningen över och så är det att gå vidare i livet. Och det känns bra att veta att min moster har mamma och pappa i sin närhet så kommer hon att klara av detta till slut.
Dagen har varit lugn och skön och jag ska snart ta en promenad fast det känns som det tar emot väldigt men det är bara att försöka tvinga iväg kroppen ändå för det är skönt efteråt men det har gått trögt i flera dagar nu men det beror nog på vädret som var i går.
Gubben min har tagit en sväng till degerfors för Peter och han skulle in till jobbet en sväng så vi får se när de dyker upp fram emot eftermiddagen.
Nina min lilla raring står i affären och jobbar i helgen men jag måste bara få säga att den lilla underbara tjejen Mange har gjort ett helt underbart inlägg om min lilla ängel så titta in på hennes blogg och kicka på bildspelet som hon har gjort till Ninas ära. Hon är duktig den tjejen...
Sen är det så att jag har gått och sugit på en god karamell och det är att jag ska bli MOSTER och det mina vänner är en helt otroligt bra känsla ,min lilla syster yster ska bli MAMMA så ett STORT grattis till dem båda..älskar er ska ni veta och moster som inte kan få fler barn hon sitter mer än gärna barnvakt...
Nej nu blir det att hitta på något...hejsan

Kommentarer
Postat av: Soffie

Hihi kära syster, åh va du kommer få sitta barnvakt sen; Har ju några år att ta igen! hihi! Vi tackar så jättemycket för alla grattulationer, och hälsa simon att han kommer självklart bli den som kommer lära den lille om tevespel (och säkert de flesta hyssen) sen :-) kram kram

2009-10-17 @ 13:43:14
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till syster : Klart jag kommer att vara barnvakt MÅNGA gånger om...fniss

2009-10-17 @ 14:34:44
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback